marți, 10 iulie 2007

la vie en rose

fericire...de cand te caut?... destine...ce zi mi-ai oferit azi...de mult nu mai traiesem o poveste rutinata la asemenea intensitate...totul mi-a iesit perfect, nici mie nu-mi vine sa cred cat mi-e de bine...sa fie de vina caldura de afara?...sau doar eu sunt de vina pentru izvorul de ambrozie ce mi-a cazut in brate?...ei, dar ce pretentioasa, nici lucrurile oachese nu-mi convin...ce as fi preferat?... telefoane pranziene isterice sau corecturi populare?....nici macar n-am avut minute de tacere in care sa incerc sa-mi tai parul verde...nici lacrimi inabusite...nici fracturi de gat din cauza de evitare...nu, chiar deloc...incepe sa-mi mearga de minune si vreau sa-mi impart starea alba cu toti cei din jurul meu...sunt pe munte si respir adanc iarba ingemanata cu flori...cat de roz e totul...nici ochelarii nu m-au mai enervat...ce sa mai, am trait azi ziua perfecta...am fost alintata din priviri...epuizata prin cuvinte...vesela prin definitia...desteapta cu spume...ca garnitura ar veni perfect un pahar de vin rosu stors din inima vitelului...dar nu l-am prins...asta e singura umbra pe ziua de azi...

Niciun comentariu: