sâmbătă, 28 iulie 2007

delir


stimati calatori...urmeaza statia bucuresti cu luna pe partea stanga si cu soarele pe partea drepta, iar pe sina avionul aproape de aterizare...am facut azi 120 de kilometri cu masina...poate si sauna intr-o sala...si un exercitiu teribil de imaginatie...am compus un om din versurile unor melodii..adevarul e ca mi-a lipsit cea care imi aducea intregul...la fel ca in toata aceasta adunatura de zile...obsesia mea nu se opreste, e mai convigatoare pe zi ce trece... mult prea ridicol...e ca si cum ti-ai dori piersici in mijlocul iernii...se gasesc in galantar, dar la preturi enorme, iar eu n-am fata de ele...in tot ce fac e un sambure din aceea piersica visata...da, el e o salata de fructe din care am gustat doar o parte si care acum mi-a fost luata, iar mie mi-a ramas gandul la fragi, la piersici, la stafide, la struguri...daca si mancarea si-ar putea refuza consumatorii am avea mai multe depresii...un filosof optimist ar spune, ca e bine ca doar oamenii pot avea astfel de puteri...oare cum ar fi ca o banana sa mi se refuze doar pentru ca sunt bruneta?...ma rog s-ar rezolva la coafor...dar daca o nectarina m-ar umili pentru ca sunt rubensiana?...operatii si regim ar fi solutia...daca un pepene s-ar indoi de cultura mea generala?...mai multe ore in biblioteca...daca un mar mi-ar spune ca sunt urata?...iar operatii...daca o portocala s-ar gandi ca sunt prea scunda?...aici am incurcat-o, o s-o fraieresc purtand sandale rosii cu talpa?...sau s-ar prinde si ea..daca o cireasa crede ca sunt lenesa?....mai multa munca...sau poate strugurii ma vad ingusta la minte?...si aici am cam incurcat-o... daca ananasul ghiceste mediocritatea din mine?...nu mai am solutii...intr-o lume fructuala as muri de foame...dar nu-i nimic, doar oamenii refuza, fructele inca ma vor...

Niciun comentariu: