vineri, 21 septembrie 2007

las fufas...




tot ce urmeaza e intr-un fel ciudat produsul imaginatiei mele si al existentei unor tipe...
le-am zarit prima oara stand la coada in fata usii oficialilor ATP de la BCR Open...era intuneric si rasetele lor ar fi vrut sa lumineze fata unui om...hmmm...ciudat mod de a petrece serile de saptamana trecuta..."in sfarsit, ne intalnim", zise calul blond ce purta o sapca pentru a-si acoperi cosurile proeminte...in spatele ei, o furnica bruneta cu urme de varsat de vant pe fata, sau poate erau tot cosuri...eu treceam intamplator pe acolo...a doua zi, pe un soare izbitor si imbracat in camasa rosie, blonda patrata murmura cuvinte printre rasete si incerca sa-i atraga atentia unui domn inalt cu ochelari, din pacate era acelasi din seara precedenta...din nou eu treceam intamplator pe acolo...in aceeasi zi, dar un pic mai incolo am nimerit cu cele doua fufe in loja din fata arbitrului...aveau un aparat de fotografiat si nu mai conteau sa apese pe butonul rosu..."se uita la noi", ziceau ele (be)hahaind...n-as vrea sa li se prabuseasca inca un mit, dar omul era acolo sa urmareasca mingi, sa tina scorul si poate sa se uite in pauza dupa fete frumoase, repet frumoase...si eu eram acolo din intamplare, desigur...

Niciun comentariu: