marți, 4 septembrie 2007

urmare...

mi-as fi dorit ca miruna sa nu fie atat de frumoasa...sa nu fie desteapta...si sa nu-l iubeasca atat de mult pe el....ma rog mi-as fi dorit sa nu existe miruna in viata lui...dar oricare ar fi fost prenumele ei, andreea, oana, adina, sabina, corina, luminita, laura, malvina, madalina, silvia n-as putea concura cu nimeni pe lume...sunt un ciob nimerit intr-o fabrica de sticla, unde defectele sunt taxate...noaptea imi e mai dusmanca acum decat mi-a fost dupa copilaria aceea...atunci am dormit...am plans in taverna zilei, la masa soarelui...dar luna e de gen feminin si-si cheama vestalele pentru un ospat la lumina lumanarilor...mi-as fi dorit sa nu fie ea cea care l-a tinut in brate in momentele de adanca tristete din mai...i-as fi baut lacrimile...ce n-as i dat sa primesc eu mail-ul acela din amurgul lunii august...\in schimb stau in fata usii deschise catre cer cu eternul meu ceai de vanilie si cu tigarile alaturi...mi-ar placea s-o intalnesc pe miruna la o cafea...dar ar urma alte nopti de creta....de ce a trebuit sa aud prenumele ei in aceea seara in care ne intoceam de la hochei?...de ce am cautat-o?...ca sa am motive acum sa plang si sa ma gandesc la distantela dintre sus si jos....miruna, draga mea o sa-ti primesti cererea in casatorie, in timp ce eu voi fi undeva intr-un colt de hruba mancand ierburi amare si bind din elixirul amintirilor...e un timp cand peste toate treci....la mine inca n-a sosit...si mi-as mai fi dorit...

Niciun comentariu: