marți, 18 septembrie 2007

sweet september...

de trei ani astept luna septembrie pentru tenis...de doi ani septembrie a insemnat nimic la prima vedere, dar nu mai e timpul sa caut in cenusa farame de foi scrise...de trei ani tenisul are si fata unui arbitru...de un an inseamna si cuvinte adunate timp de cateva ore...dorinta revederii...e o dunga rosie pe fondul negru...dar in 2007 nu am avut timp pentru astfel de placeri...l-am asteptat, dar ca de obicei cand iti doresti ceva nu se intampla...o tresarire de orgoliu si m-am intors la ale mele: conferinta de presa, poate si texte...in drum spre meciul demonstrativ s-a intamplat...ne-am revazut...unii ar crede ca-s plecata, dar pe mine ma ridica bucuriile mici...doua vorbe, un zambet, o fluturare de par si gata..."nice too se you again"...ura si la navratilova-seles...ar mai trebuie adaugate si cele doua fufe (dar merita un post separat)...si fotografiile (realizatori: oameni importanti)...si am mai consemnat un episod din seria aceea fara nume...

3 comentarii:

Anonim spunea...

imi place rezonantza cuvantului 'fufa'...:)

Roxana spunea...

rimeaza cu tufa...mufa...bufa...si ar mai fi cateva...dar despre toate acestea in episodul urmator.

Anonim spunea...

foarte tare...abia astept continuarea!