luni, 1 octombrie 2007

pe sine...

bucuresti-sibiu-medias-bucuresti...nu incerc un jurnal de calatorie...doar imi amintesc de cateva senzatii si stari care m-au izbit in patru zile de zbor...inconfort-am plecat la sibiu cu un tren "sageata albastra" si am nimerit intre trei doamne un pic mai plinute, m-am contorsionat ca niciodata, am aruncat picioare peste sprijinatoarele de lemn, dar doar pana la brasov... dorinta- exemplar masculin cu buze carnoase, par asezat cu cumpana, ochelari de soare, ochi albastrii, tricou gri, blugi croiti pe el, dar si verigheta pe deget, dar doar pana la brasov...curiozitate-apus dupa curcubeu si inserare numarata pe geam si cartea inceputa la bucuresti "manejul spaniol", dar doar pana la sibiu...bucurie-revederea laurei...betia-nu la propriu, in toata aventura pot mentiona doua frappe-uri cu alcool si un pahar de vin...isterie-era de la atata ras, sergiu ramane un personaj...veselie-cele patru colege de apartament ale laurei sunt adevarate fantani de inspiratie...ameteala-cand am urcat in Turnul Sfatului si am privit Sibiul...angoasa-am nimerit de doua ori in trei zile cu acelasi sofer religios de taxi...un pic de tristete-cand ma plimbam singura pe strazile mediasului...durere - in clipele sagetilor in inima...determinare-cand m-am decis sa nu mai trag fum si pe el in piept...placere-pe banca din parcul central al mediasului cu agenda pe brate si pixul verde, expirand cuvinte...intr-o zi cu soare o sa transcriu cuvintele imprastiate in aceea zi de 27 septembrie 2007... liniste-dar doar pana la bucuresti...

Niciun comentariu: