marți, 2 octombrie 2007

la medias...

azi a fost soare...
27 septembrie 2007
Rossa, nume de local ce ar putea ascunde identitatea unei femei bogate care isi traieste visul la batranete...era doar o ironie pentru turista ametita cu geanta albastra si rucsac portocaliu...ea s-a oprit aici tocmai pentru a ucide o parte din ea...un final special...
terasa "La Rossa" are mese si scaune maro...oameni sunt cat sa umple jumatate din locul ...florile albe si mov ar putea fi azalee, dar ele sunt imbatranite de vara...mesele murdare, nedemne de un nume atat de misterios...cafeaua e amara, nici laptele nu o mai imblanzeste...paharul de pe suprafata maro s-a pricopsit cu doua bucati de lamaie, dar si el are un defect, e murdar, noroc cu apa tonica din el, l-a mai curatat...farfuria in care e tolanita o pizza e rosie, la fel si ceasca pe care scrie "la Rossa" dulce...un copil colorat nu ma lasa sa inghit bucatele cu branza...i-am spulberat o felie, ca sa am pace...scriu, citesc, ma gandesc la lucruri frumoase si ofilite...intre timp soarele a palit, norii s-au strans, am mai cumparat o carte si m-am asezat pe banca visinie din Parcul Central...in dreapta mea felinare si cativa medieseni...in stanga turnul cu ceas intepenit la 5.25...in fata alti localnici, care isi consuma idilele adolecentine...florile inca mai traiesc in ghivecele maro, pe cand iarba a fost lasata sa creasca in voie...vantul incearca sa-mi inchida agenda blestemata sa suporte unele randuri siropoase... a fost ultima zi cu cel pe care nu-l mai mentionam vreodata, de aceea mi-am permis acele siropuri...cand trenul isi va striga plecarea totul se va raspandi...viata mea isi va continua plimbarea singura...
...dupa aproape o ora...in gara la Medias...
...trenul e de vina ca am amanat stergerea unor amintiri...intamplare de intarziere cu 45 de minute...am terminat "Manejul spaniol"...cel pe care nu-l vom mai metiona a ramas in Mediasul lui natal alaturi de florile batrane, pizza mirositoare, de cafeaua amara, de casele colorate, de parcul prea verde, de puzderia de musculite, de praf si de ceasul intepenit...
fara formula de despartire (cineva,inaintea mea, a facut asta deja)...
P.S adaugat acum. ma tin de promisiuni.

Niciun comentariu: