vineri, 12 octombrie 2007

plimbare in trecut...

caruselul s-a oprit in acelasi punct...e ca acum ceva timp...aceeasi problema...am obosit sa mai scriu despre povestea aceasta, asa ca o sa dau un copy/paste dintr-un text pe care l-am scris candva, partea legata de inchipuire, cea legata de zburator chiar nu-si mai gaseste locul...
... pe piata a aparut o varianta mult mai avansata de vitamine. Tot din categoria celor care incep cu C. problema e ca eu nu le vreau, dar cineva s-a oferit sa mi le cumpere si a inceput sa-mi administreze doze mici aproape in fiecare zi. nici eu nu le voiam, nici ele nu doreau sa se topeasca in secretiile mele gastrice, dar doctorul, care mi le prescrie, se incapatana sa mi le indese pe gat. ar trebui sa aiba grija, pentru ca din razbunare au iesit intotdeauna lucruri urate...
cenzura si-a facut si ea treaba...ce urmeaza nu mai are legatura cu nimic si nimeni, din pacate va tulbura din nou apele linistite zarite la orizont...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Na ca te-am gasit! :)

Roxana spunea...

m-ai gasit, m-ai gasit! sper doar sa nu te umfle rasul de vaicarerile mele adolescentine...