marți, 1 aprilie 2008

leapsa de pisica...

prima mea leapsa de cand cica blogaresc, devin importanta....glumesc, oricum pentru pisica olga cea pasatoare eram importanta (ma alint)...deja din intorducere incep sa vorbesc despre mine...daca e opt, opt sa fie...
1. sunt mai mult decat alintata. daca cineva s-ar gandi sa-m faca un portret, cu siguranta pe acolo ar trebui sa fie bratele altcuiva care sa ma tina in brate, sau sama picteze intr-un cos de pisica.
2.mi-ar fi placut sa invat chineza, aveam planuri, dar am renuntat. in continuare mi-ar placea sa stiu portugheza, olandeza, germana, maghiara etc.
3.sint o mare plangacioasa. uneori ajunge sa-mi arati degetul si incep sa dau apa afara din ochii.
4. sint o urmaritoare de barbati. adica nu-i las sa scape usor. ii vanez pana ma plicitisesc. vanatoarea are termen intre 1-2 ani. unii ar numi-o obsesie...
5. intr-un card de femei, intotdeauna cred despre mine ca sunt aia mica, proasta si urata.
6. mirosurile, culorile si esarfele sint definitorii in viata mea.
7. am fost fana lui fernando morientes. m-am lasat intre timp, dar un interviu tot imi doresc cu el.
8. viitorul meu copil ar trebui sa aiba ochii verzi si sa se faca arbitru de tenis sau hocheist.
eu as da-o mai departe da n-am cui....

8 comentarii:

Anonim spunea...

mersi, alintatura. mie nu mi se pare ca esti plangacioasa. mi se pare ca esti chiar tough. poate bazai mai mult pe dinauntru. tu cu esarfele tale. morena!

Roxana spunea...

baila morena! siempre baila...

Anonim spunea...

asa deci...n-ai cui sa o dai...rusinik.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Roxana spunea...

jolie, aveam da nu erati opt...si era una dintre conditiile lepsei...nu umblu cu jumatati de masura...

Anonim spunea...

neah...mai incearca alta scuza.

Roxana spunea...

sunt in pana de idei, cand ma uit in ochii ei...asta merge?

Anonim spunea...

nu.