joi, 10 aprilie 2008

pofte...


am pofta de lalele...pofta sa rup tulpinile carnoase cu dintii...sa smulg o lalea din puzderia din parcul cismigiu, batut cu piciorul la amiaza...vreau sa miroasa a ele in fiecare dimineata...sa vad rosu, mov, galben, negru in fata ochilor...vreau petale in par si frunze pe perna...parfum in spatele urechii si la incheieturi...si o esarfa...


am pofta de o fusta...n-am mai purtat din vara...mi-e pofta de o fusta noua...m-am saturat de bulinele celei negre, de generozitatea materialului rosu, de moliciunea rochitei galbene, de volanele celei maro, de lungimea celei negre...


mi-e pofta sa am codite si sa fac baloane de sapun...nu mai vreau puzzle-uri cu un milion de piese si care dau impresia ca sunt rezolvate, dar in ultimul moment piticul ghidus strica tot tabloul...


mi-e pofta de viitor!

Niciun comentariu: