miercuri, 9 aprilie 2008

ilustrata din ciuc (fana si zuzi-partea a VI-a)


dragi parinti,

aflati despre noi ca suntem bine-sanatoase. am ajuns la miercurea ciuc. da, pentru a saptea oara in 2008. stiu ca nu intelegeti voi de ce atatea drumuri in judetul harghita, dar acum nu-i momentul sa puneti intrebari, chiar nu e cazul. bine daca insistati, am fost la un meci de hochei. e frig, stiu, dar m-am imbracat gros (nu mi se vedea decolteul si nici zuziei camasa alba acoperita de vesta verde) nimic nu a mai fost ca pe vremea tricoului cu numarul zece...

mami, sa stii ca un baiat ne-a zis "miti", dar noi nu i-am raspuns, un altul i-a invadat camera zuziei, dar nu-ti face probleme, n-o sa-ti aduc un ginere de la miercurea ciuc. poate zuzi... ea i-a dat numarul unui baiat care are legatura cu iarna. eu i-am oferit foaie si pix, dar ce sa-i fac daca avea fantezii telefonice in vestiar? tot pe zuzi a lovit-o un puc si era sa primeasca si o crosa cu dedicatie in figura. (ilavenii stiu de ce). un domn mai in varsta se tot uita spre noi, dar noi, fete cuminti. si asa am ramas pana ne-am urcat in rosi. atunci s-a rupt filmul. dar voi nu va faceti griji, doar am ras si am facut planuri pentru viitor. (haha, nici nu stiti ce pregatim-oops, asta nu era pentru voi, dar n-am cum sa sterg, n-o luati in seama). si a mai fost si soferul de furgoneta si baiatul din benziarie cu bere. i-am aranjat eu pe amandoi.

sa stiti ca era vorba despre echipa romaniei, am devenit patrioata de curand (l-am fentat pe uraciosul secui de la poarta). scorul nu vi-l mai spun ca pe vederea asta nu cred ca o sa incapa foarte multe.
Va imbratisam!
zuzi s fana