joi, 3 aprilie 2008

o alta bruneta slaba...

nu e nici ildiko, nici eniko...e chiar kinga...dar de ce bruneta cu ochii verzi? de ce atata zeflemea in fiecare secunda a vietii mele?...jur ca nu mai suport...aceeasi poveste ironica una dupa alta, ca intr-o carte de nuvele in care scriitorul neinspirat toceste aceeasi tema pana la epuizare...
domnule autor, mai schimba peisajul, mai schimba personajele...chiar toate trebuie sa fie brunete si slabe? chiar trebuie ca de fiecare data brunele sa ramana cu printul?...ai sa-mi spui ca banii nu-ti ajung, ca in adolescenta ai trait o iubire imposbila cu o astfel de fata...totusi nu ti-a spus nimeni ca in carti nu trebuie sa indrugi numai realitate?...esti un ratat...
din acest moment refuz sa mai ascult de pixul tau...demisionez din rolul meu de nefericita, de visatoare...tu nu vezi in ce hal m-ai adus?...o sa ma implori acum sa mai am rabdare pana la ultima pagina a romanului pe care abia l-ai terminat...o sa-mi spui ca ti-e rusine de ce ai scris pana acum si ca ai nevoie de mine...o sa invoci faptul ca tu esti stapanul, ca eu sunt creatia ta...o sa adaugi ca si eu sunt bruneta...da, bruneta cu ochelari si multe kilograme in plus si cu creier de gasca tanara...te si vad tarandu-te pe covorul tau cel soios de rosu, implorand...o sa ies din fiecare fila a cartii tale imbecile...
acum ti-ai batut atat de rau joc de mine...m-ai tinut in sah timp de un an de zile...promitandu-mi ca blondul cu ochii verzi va fi al meu...o sa-mi raspunzi ca nu tu mi-ai bagat in cap astfel de idei si ca a facut parte din dezvoltarea personajului, din definirea caracterului credibil al povestii...
haha, cine o sa creada aberatiile tale?...cine o sa creada ca roxana se poate indragosti doar dupa ce l-a vazut pe stefan de trei ori?...cine o sa creada ca roxana e in stare sa bata de sase ori cate cinci sute de kilometri, doar pentru a-l vedea pe el?...cine o sa creada ca bruneta cu ochelari plange o noapte intreaga si printre lacrimi o descopera pe kinga?....ciine ar crede ca din cauza lui stefan, roxana si-a pierdut cheful de munca si nu se mai regaseste?...roxana e un personaj tragic si depresiv, dar chiar trebuia sa ma distrugi in halul asta?...nu ajungeau micile baclavale otravite, chiar trebuia sa o aduci in fereastra disperarii?...ai mai avut si nerusinarea sa o lasi sa vada fotografii cu ei doi?...si sa citeasca literele scrise de degetele ei subtiri: "he is the person who makes me happy every day.........”....mai e si poliglota..
.bun, n-ai terminat opera care zici ca-ti va schimba viata...chiar si la criza mea de isterie tu n-ai reactionat...nu mi-ai spus cum o sa termine roxana naratiunea asta...stiu doar ca planuiesti ca stefan si kinga sa ramana impreuna...vezi, te ocupi doar de personajele importante...de roxana uiti mereu, chiar daca ea face toata actiunea mai suculenta...daca n-ar fi fost ea, kinga si stefan ar fi fost doi rutinati...dar tu iti dai aere, ma pui la respesct..."eu sunt geniul, tu executantul !", imi ziceai la inceput...nu ti-a ajuns nuvela in care andrei ramanea cu miruna si roxana scruta cerul de la etajul noua?...acum m-ai mutat la unu, sa te asiguri ca nu ma mai gandesc nici macar o secunda la distante...bine, si eu si tu stim ca exagerez, dar nu uita tu m-ai creionat asa...nu te plange!...nu-ti smulge parul din cap, gaseste solutia...roxana intr-o saptamana pleaca...te saruta pe fruntea aia lata de geniu si te lasa cu paginile goale...scriitor ratat si pervers...
"Roxana, darling, ai uitat ca nu-ti plac finalurile fericite?", apuca sa mai spuna barbatul...din cele 400 de pagini negre, acum doar 3 mai aveau litere de plumb...cele de final in care un anumit stefan si una kinga se casatoreau pe gheata...un final care n-avea inceput...
later edit: in incercarea de a o impaca pe roxana, autorul pierdut a facut-o pe kinga fata de la pagina 3 din click prin mana binecuvantatoare a zuziei...dar roxana nu se mai intoarce...

4 comentarii:

Anonim spunea...

bruneta sau nu, m-am saturat de Stefan asta!!!!!

Roxana spunea...

si eu!!!!!

Anonim spunea...

si eu!

Anonim spunea...

update: chiar si dupa c am citit postul, nu s-a pierdut nimic.