miercuri, 14 mai 2008

invers proportional...

azi obrajii ei s-au colorat din nou in rosu...a fost doar o imbratisare a pictorului...si ea nu era modelul...a fost o gluma fara intentii...la inceput au fost degetele care s-au atins, apoi mainile si in final cele doua trupuri...daca ar stii erendira ce s-a intamplat azi cu siguranta cuvintele care urmeaza ar fi fost scrise cu mai mult patos: "adună-mă din fiecare şi întregeşte-mă doar pentru tine, lăsa-i pe alţii să-mi atingă cu focul lor copia de ceară, expusă în vitrina mercantilă. Cuprinde-mi visele în palmele tale şi apoi dă-le drumul ca unor porumbei care s-au recuperat după o boală grea, iar acum regăsesc plăcerea nebună de a zbura. Stângaci la început, cu poticniri, vor decola din palmele tale, dar tot în jurul tău se vor învârti pentru că i-ai legat cu o sfoară imaginară. Oricât ai încerca să o tai cu foarfecele realităţii, visele mele nu se vor îndepărta de tine, deocamdată…(...) Sărută-mi fiecare semn lăsat de natură pe trup: aluniţe, pistrui, toate se înfioară sub atingerea sălbatică a buzelor încărcate de vreme. Ascultă sunetul fin al zbuciumului meu în somn. Veghează-mi adormirea după epuizarea fizică…înconjoară-mi trupul cu petalele desprinse din tandreţea ta anterioară…Nu uita să-mi aduni resturile amintirilor şi să le arunci pe fereastră. Adună clipe din viaţa mea, dar ai grijă să nu le iroseşti în certuri inutile Şopteşte-mi cuvintele învăţate în timpuri eterne şi vitrege, jură-mi originalitate dusă până la extreme şi pleacă doar cu nişte resturi din mine în raniţa ta de călător…(...)Încurcă-mi şuviţele desprinse din plăceri uitate în sertarul nopţilor călduroase când căutam aventura solitară pe valuri de cuvinte scrise la întâmplare…Crede-mă atunci când îţi spun vorbe de adormit elefanţii rebeli din junglă şi nu te increde în fandoselile maimuţelor polare"...ce romantica era erendira...insa cea de acum, cu numele ei real sau nu, s-a plicitisit sa mai scrie despre si cu ei...in prezent, ea se bucura mai mult de o adiere sub forma de imbratisare... fara vise marete si complicatii care sa nasca fantezii viitoare...

3 comentarii:

Anonim spunea...

all about books.

Roxana spunea...

crezi?

Anonim spunea...

in ur case, yeee.