vineri, 28 decembrie 2007

scuze...

uneori iluziile se imprastie atat de repede incat nici timp de un "imi pare rau!" nu ramane...da, imi pare rau pentru toate magariile pe care le-am comis...si imi mai pare rau ca n-am avut mai mult curaj...e momentul in care astrele s-au scuturat si si-au regandit strategia pentru un capricorn si pentru un peste...finalul scris in stele nu va mai avea loc...eu l-am rescris...si mie nu-mi plac finalurile fericite...deci nuvela aceasta nu avea cum sa fie reusita, daca la final personajele ar fi avut macar o floare in comun...
drum bun, printule!

2 comentarii:

lumi spunea...

n-ai comis magarii. au fost prostioare dragute si datatoare de viata. oricum, nu uita ca florile adevarate apar la primavara. cele de acum sint doar inlocuitori.

Roxana spunea...

pana la primavara mai e mult, iar de mireasma uneia acum aveam nevoie. ma intreb pana cand am sa ma prostesc asa...