joi, 6 decembrie 2007

miriapodul...

daca timpul ar fi miriapod....
....ziua de joi s-ar fi stins mai devreme decat a facut-o...
....vineri s-ar arata mult mai repede si ar trece cu viteza sunetului, dar nu ca sunetele care-mi trec prin piept din ce in ce mai des...
...sambata n-ar conta...
...iar duminica nici n-ar exista...
...luni, probabil ar incepe o noua poveste, sau poate nu...sau poate povestea incepe chiar de maine, da nu cea pe care mi-o doresc...
daca timpul ar fi un miriapod carnivor...
...mi-ar inghiti insectele din burta si le-ar anihila pe cele din cap...si ar avea grija si de cele din jurul meu...
daca timpul ar avea peste 179 de perechi de picioare, eu as fi mai batrana...
...dar timpul nu face parte din regnul animal, nu e insecta, nu e pasare, nu e mamifer, de fapt, timpul nu e...

Niciun comentariu: