duminică, 2 decembrie 2007

oooops...I did it again! (II)


dragul meu,
ne-am revazut. esti mai frumos ca anul trecut. ochii tai sunt mai verzi ca niciodata. buzele tale mai carnoase. ai implinit 23 de ani. acum joci, nu doar dai cu crosa in mantinela. echipamentul tau are mai mult albastru.

eu. nu ma potolesc niciodata. o sa ma ascund in continuare in spatele fustelor catalinei. ea e mai curajoasa decat mine. tot in constanta locuieste, tot 23 de ani are. numai ca acum doar ce a iesit dintr-o relatie de un an, care i-a macinat viata.

as putea sa ma mut la miercurea ciuc, dar uneori e prea frig acolo si noptile sunt prea lungi. daca tu mi-ai cere asta, eu as zbura...

5 comentarii:

Unknown spunea...

u r inlove!!!!!!!!!!

Roxana spunea...

sunt dincolo de granita "in love"...sunt topita de-a dreptul...doar glumesc, inca tatonam terenul, dar e pacat sa las un asa specimen cu ochii verzi sa-mi scape...

Unknown spunea...

ochii verzi sa nu-i crezi...topeste-te lento:)))

Roxana spunea...

ochii albastri ca seninul te imbata ca si vinul/ochii caprui fura inima oricui/ochii negri si blanzi de dragoste sunt flamanzi/ochii verzi niciodata sa nu-i crezi. Pai si atunci ce ne facem? Alegem betia, ne dam inima, hranim anumite persoane sau ne lasam mintite? Eu prefer sa fiu mintita...

Unknown spunea...

geniala:)))))))