luni, 31 decembrie 2007

ingroparea anului...


nu e nimic sinistru in titlul postului de azi, asa se zicea la final de an inainte ca mult-uzatul "revelion" sa apara...concluziile le-am tras de par cu multa vreme in urma...acum e momentul urarilor inspirate sau neinspirate, eu am trimis cateva...
urmatoarea compozitie s-a nascut tarziu in noaptea lui 30 decembrie:
nu as vrea sa para un mail de insistenta intarziata, eu as zice ca e unul fara intentii (pana la urma citeste-l cum vrei, dar ai grija sa fie de la stanga la dreapta). am vrut doar sa-ti doresc un an altfel decat 2007, cu mai putine tristeti si cat mai multe fericiri.
mirodenii si esente cat mai variate in cele douasprezece luni care urmeaza: miros de busuioc pentru ianuarie, un praf de scortisoara in februarie, frunze de coriandru pentru martie, aprilie invaluit in tarhon, mai de iasomie, cateva cuisoare in iunie, peste iulie putin ghimbir, un august de culoarea sofranului, septembrie de rom, cateva picaturi de vanilie in octombrie, un noiembrie construit din esenta de migdale prajite si un decembrie mirosind a sirop din muguri de brad. as incheia apoteotic cu un "La multi ani!" :)

cam atat de la fata locului, din ultima zi a anului...

2 comentarii:

lumi spunea...

eu aleg busuiocul, scortisoara, iasomia, cuisoarele, romul, vanilia, migdalelesi bradul. hm, dar nici nu-mi plac multe... la multi ani!

Anonim spunea...

LA MULTI ANI in NOUL AN si A LOTS OF GOODIES!!!