luni, 18 iunie 2007

pierduta...


am terminat de redactat azi unul dintre capitolele existentei mele...facultatea s-a scurs pe langa mine...dupa vreo doua luni de agitatie, de mese pe fuga, de griji exagerate, de plansete cu sughituri, de neputinta aproape impinsa catre limite, de griji nematerializate in actiune, de un pic de toceala (dar cred ca nu indeajuns) am dat si examenul de licenta (nu stiu rezultatul)...dar important e ca s-a terminat...schimbarea nu va fi la fel de dura, ca atunci cand am terminat liceul...

ultimii doi ani au fost un maraton cu mine, cu timpul...e un pic gol...nu regret, dar imi dau seama ca am crescut...nu chiar de maine, dar...eu vreau sa ma imbratiseze din nou nepasarea, statul la soare si poate sa las in seama facultatii unele nereusite din celelate planuri...

...mi-e trist tot...o sa-mi fie dor de ce am insemnat eu in perioada trecuta ca o naluca...nu fac bilanturi, desi sunt nostalgica...intotdeauna clipele trecute mi-au fost mai dragi decat prezentul sau viitorul...il infrumusetez atat de mult incat si eu cred ca am trait un basm...prezentul nu e ofertant decat in anumite puncte, iar viitorul e atat de departe incat nu reusesc sa-l zaresc...

P.S. I will find somenthing more...someone I am made for...shame on you baby...forever yours (tu oricum nu mai incapeai in randurile
de mai sus)

Niciun comentariu: