miercuri, 27 iunie 2007

lucruri simple...



ce-i trebuie unei femei... ca sa straluceasca?...studiu de caz: eu


ieri, o geanta noua, ideal, rosie cu fundita...rochia neagra cu buline...piele bronzata pe varful Omu...ulei de corp cu migdale...sandalele rosii...si multa putere de convingere si incredere ca defectele fizice nu prea mai conteaza atunci cand afara soarele te apasa si te face sa uiti pe unde mergi...la care mai adaugam o stare de tensiune vecina cu nelinistea organica a unei asteptari de o saptamana...si apoi descatusarea la rezolvarea cazului...momentele de dupa, cand bucuria e prea mica, mult mai mica decat incordarea ce a precedat-o...si poate o privire longitudinala ce aminteste de sandale, alunite si...nu mai alerg dupa explicatii, nu mai investesc intelesuri in cautaturi intamplatoare...un analist mi-a zis inainte ca ploaia sa topeasca stralucirea, ca o sa mai dureze cam doua luni si gata...gata?...de ce?...intrebari retorice printre nopti nedormite... nu ma astampar eu usor...pana sa-mi treaca mie, analistul se va delecta cu crema de zahar ars zamislita de mainile mele ce tanjesc dupa buze neuniforme...si daca ar fi doar mainile, cat de ieftin as scapa..."saracuta" a exclamat o voce din noapte, care m-a vazut dupa ce praful mi se asezase pe picioare, dupa ce rochia cu buline a inghitit apa cat pentru un dus rece si repezit...avea dreptate..."saracuta"...

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumoasa gentuta ta, incape in ea o bucurie si jumatate... sa nu o lasi sa scape... si rochita... as vrea doar sa zimbesti mai mult pentru ca in ultima vreme chiar ai facut ceva important pentru tine.

Roxana spunea...

si eu as vrea...