duminică, 17 iunie 2007

j'ai besoin....


...de un nou loc unde sa scriu despre intamplari nevinovate si intentionate...am renuntat la vechea platforma din motive mult prea seci si in acelasi timp atat de pline de lacrimi...am gasit un refugiu, unde sa-mi beau cafeaua...de ar fi atat de simplu si cu mine...

...d'une cafe au lait...o noua carte care sa-mi aduca aminte de cafeaua ta cu lapte, de ziua de marti, 12 iunie a anului 2007, de zambetul tau...de vorbele spuse tocmai pentru a evita esentialul...de acel "ce te-a apucat, roxana?"...de "nu stiu"...de maratonul care a urmat...de un ragaz pentru a privi fotografia pe care o s-o lipesc pe prima pagina a cartii lui Julian Barnes...

...nu mai am nevoie cele treisprezece "scrisorele" pentru a asculta cuvinte limpezi din mintea ta...e pe sfarsite totul, doar eu trebuie sa incep sa traiesc altfel...

2 comentarii:

Unknown spunea...

bine ai venit in alta lume, Roxana. si ce bine ca esti Roxana

Roxana spunea...

bine v-am gasit sau regasit!!!! ma simt bine sa fiu din nou Roxana...