luni, 10 martie 2008

noapte verde...

"stefan face azi 24 de ani...in cinstea lui am baut un pahar de vin, am fumat o tigara, n-am sa dorm toata noaptea (n-am mai facut-o de pe vremea mirunei si a lui andrei)...am ascultat muzica romaneasca proasta si mi-am mangat parul si venele...am mai spus ca si eu am 24 de ani, dar ma port ca la 15....parfum patetic raspandit pe esarfele acelea pe care le tin foarte aproape de tavanul meu in doua culori...nu scriu felicitari...si cand ma gandesc ca a trecut aproape un an...altii o spun in alte limbi mai bine decat mine: accidentally in love...intamplare-intamplatoare dupa reguli pe care le invat abia acum in fata unui calculator, cu pixul mazgalind in carnetul pe a carei prima pagina sunt cateva date abstracte despre stefan (foarte abstracte: data nasterii, inaltime, greutate si programul lui pe decembrie)...fila aceea cu patrele e inca acolo, nu a zburat asa cum se intampla in ameteala mea cu toate notitele...sunt scrise cu verde (acum hai sa ne distram, parca as completa un oracol prin clasa a opta)...cerneala verde, ca ochii tai...cu asta am intrat in haznaua adanca a duiosiei, prefer sa ma inec acum decat mai tarziu... "
din jurnalul unei adolescente ofilite

7 comentarii:

Anonim spunea...

sa traiasca si sa fie fericit, iar tu si mai fericita.

Roxana spunea...

e posibil sa fim fericiti impreuna? tnx jolie...

Anonim spunea...

intreaba-l.

Roxana spunea...

stiu eu pe unii care ziceau ceva de inel...iti amintesti?

Anonim spunea...

imi amintesc niste gemete.

Roxana spunea...

nu erau ale mele...

Anonim spunea...

true true true.