joi, 1 noiembrie 2007

"The" deplasare...

masina bucuresti-focsani-adjud-bacau-iasi soseste la ora 05:30 in fata la mega image...e inca intuneric si frig...pe trotuarul de langa blocuri circul doar eu...mai aproape de masina e o doamna care la 05:30 isi plimba catelul (oare e intreaga la minte? cum sa te trezesti la ora aceasta doar ca sa-ti plimbi potaia? probabil a sacrificat orele de somn pentru a u fi nevoita sa stranga dupa animal la zece...sau poate nu...)...ma urc in masina, de data aceasta cu Alt Sofer...l-am luat si pe acelasi Fotograf... si am zburat spre iasi...am plecat in mijlocul unui scandal sexual de care am aflat pe parcurs...un pic de ceata, cateva vii ne-au sarit in drumul lin pe care l-am intrerupt cu opriri rare la benzinarii colorate...in cei peste 400 de kilometri am facut cunostinta cu lait-motivul acestei deplasari "tortura" prin muzica...dar tortura asta a fost si amuzanta pentru ca Alt Sofer si Fotografu sunt simpatici...e greu sa numeri pana la sapte, dar daca mai sunt si sapte ore si ele de mers cu masina e foarte greu sa le faci sa treaca...si am ajuns la iasi...cei trei incercanti ni s-ar fi putut spune pe la 13:30, cand ne aflam in biroul unui om important...cu mine se invartea camera, Alt Sofer avea pungi enorme sub ochii, iar Fotografu parea ca isi pusese lentile de contact rosii...ne-am mai rostogolit noi prin cladirea alba, unde l-am cunoscut pe omul pe care l-am numit Gura-Imputita...sunt eu sensibila la mirosuri, dar pe asta l-ar fi dibuit si un om fara nas...Gura-Imputita nu incapea pe pe usa decat daca intra cu umarul inainte, jumatate din dinti ii lipseau, o parte din parul cenusiu si nespalat era dat intr-o parte pentru a-i acoperi chelia...problema ca mie si Fotografului ne-a facut poze (recunosc, moment jenant)...ne-am mai ciocnit si de Blonda de la Chisinau in varsta de 47 de ani, avea si ea o problema sesizata de nasul patrunzator...din bluza ei roz adia un vant de transpiratie...dar il trecem cu vederea pentru ca accentul ei era prea convingator, mai vorbea si cu mainile si ne spunea cuvinte in rusa, ca si cum noi eram cunoscatori...m-a luat in brate, iar pe tricoul Altui Sofer a desenat cateva figurine...ne-a mai iesit in cale si Uriasul din Ucraina, o tragatoare...si Matusalem...am innoptat la Bacau dupa indelungi cautari a trei paturi...le-am gasit, scumpe rau, pe factura de la hotel Decebal, sunt trecute cifrele 4, 6 si 0 pentru o camera double si una single...drumurile mele si ale insotitorilor s-au despartit dupa ce am cinat la Casa Grande (papanasi nefacuti, in rest mamaliga mea cu branza a fost delicioasa), revenind la drumuri, ei au plecat de la restaurant cu taxi-ul, eu pe jos...si cam aici se incheie ziua de miercuri 31 octombrie, la ora 22:00 am picat...
ziua de azi mi-am inceput-o conversandu-ma pe la 8:30 cu Fotografu...peste o ora jumatate am plecat la Onesti...40 de kilometri incarcati de frunze in toate culorile toamnei, dar si de serpentine...ei au facut si fotografii, mie imi era prea rau de la atata viteza si serpentine...cand am ajuns, culoarea imi fugise din obraji, piciorele imi tremurau si aveam oarecare senzatii de voma...dar mi-au trecut intre peretii albastrii...pentru cateva momente...raul m-a luat repede in stapanire (dar despre acest lucru in post-ul urmator, chiar merita)...a plouat grav la onesti...si au mai urmat cateva ore de "tortura" muzicala...la urmatoarea ma duc "soloooooooooo", nici chiar asa...de la iasi, aceasta este a new entry direct pe locul doi in topul absurdului amuzant, dupa cea de la piatra arsa...

Niciun comentariu: