duminică, 25 noiembrie 2007

chiajna sports hall...

scaunele sunt verzi, ei sunt imbracati in rosu, ceilalti in alb, iar restul pot alcatui lejer o cutie de acuarele...langa e o parte din gri-ul varsat pe un hanorac al unei adolescente...buze pline, maxilare incarcate de cosuri si gura sloboda...alaturi de ea e rozul imprastiat pe tenisi si pe bluza sport... par brunet...rozul e tacut spre deosebire de gri... catre arbitrii bulgari: "sa va duceti inapoi la castravetii vostri!", catre adeversarii Stelei: "oricum pierdeti, acasa cu voi!!!!", "Frankestein" (pronuntia era una aparte, nici macar n-o pot transcrie fonetic), catre jucatorii Stelei: era un pic mai retinuata, ici colo cate un "bravo!"...
...in spatele meu...erau si acolo cateva culori, dar nu m-am intors sa le culeg, dar am avut parte de vorbele lor
-am picat cu Franta, nasol.
-uite-l pe ioanitoaia.
-ba nu e el, raspunde o alta voce.
-uite-l si pe zmarandescu, n-a venit gigi!
-e bun portaru asta
-bravooo sania!
-sania asta n-a mers deloc! aceeasi voce pe final de partida
-pozitional , se aude din stanaga mea, la o faza in care stelistii scapasera pe contraatac
-mai schimba ma portaru!
in fata mea trei baieti care nu prea oferau material pentru cutia mea de acuarele, doi erau imbracati in negru, doar cel de la mijloc avea pe bluza cateva dungi albastre...nu foarte vorbareti, dar la un moment dat s-au pus pe barfit:
- astia doar ce au dat la gaini si au venit la meci, zicea una dintre non-culori despre vocile din spatele meu.
pe terenul din sala de la Chiajna, steaua s-a calificat in optimile de finala ale cupei cupelor si cian a fost rezerva...era mai frumos in floreasca...si cian juca..

7 comentarii:

Anonim spunea...

titlu face tot articolu...:))))

Roxana spunea...

normal, dar i randurile de sub ele merita un ochi...vezi sunt modesta, nu cer doi...

Anonim spunea...

apreciez modestia ta...

Roxana spunea...

ma bucur ca ne intelegem atat de bine...

Anonim spunea...

me too dear...

Roxana spunea...

happy people all around the world...

Anonim spunea...

we need a lot of happy people...