marți, 20 noiembrie 2007

teatru absurd...

am aflat in aceasta seara esenta relatiei dintre un barbat si o femeie...daca te uiti adanc in ochii lui inseamna ca ai o relatie, citez: "las ca stiu eu cand vb la telefon si eu trec pe langa tine, tu te uiti in ochii mei si cand ma uit si eu intorci privirea"... relatia a durat patru zile, cel putin asa suna una dintre replicile lui...asadar si prin urmare, eu si andrei am avut o relatie (era doar o gluma)...actul rezumat in randurile de mai sus s-a petrecut in locul acela cu rosu in covoare, la inceput de seara de marti...n-am fost eu actrita, am facut doar parte din corul de rasete...un el o acuza pe ea ca il place, mare crima, ea nu mai putea nega de atata ras...dar era atat de convins ca nu-i puteai strica omului placerea...teatru s-a continuat intr-un alt decor...un pic pe afara, in fata unei cladiri galbene...m-am transformat din personaj de cor in participant la discutie, pe langa mine protagonista si alti doi, care ca si mine fusesera coristi...comedie fara palarie...

7 comentarii:

Anonim spunea...

poate 'actorii principali' vor cere drepturi de autor pentru acesta inedita poveste de dragoste:)P

Roxana spunea...

poate ca nu...fug la oSIm s-o inregistrez inaintea lor...;)

Anonim spunea...

good idea...

Roxana spunea...

sunt oricun prea lenesa, le-o dau inapoi...doar e a lor.

Anonim spunea...

cu asa atitudine nu o sa faci avere...:))))

Roxana spunea...

averea o are altcineva...si nu vreau sa ajung ca el...

Anonim spunea...

right...