vineri, 9 noiembrie 2007

obsesia...


catalina ponor nu este una dintre gimnastele mele preferate, adeseori o numesc "vaca"...oricum visul meu nu trebuia sa se contureze asa...eram acasa si pe ecranul televizorului, care era pe TVR1, se intindea o banda neagra si o imagine a Catalinei...de mentionat ca televizorul nu avea sonor...de aici a inceput povestea...catalina ponor a murit...cauza: a cazut in cap de pe barna...consecinte: mustrari de constiinta, ptr ca am numit-o atata timp "la vaca loca" si regrete de genul "avea doar douazeci de ani", actiuni: telefoane pe la robert stanescu (prietenii, stiu de ce), pe la mariana Bitang, etc. concluzie: promit ca de acum incolo sa n-o mai ponegresc pe catalina...e un vis din ciclul pe care l-am numit "oameni omorati fara voie"...sunt cam la a treia isprava dupa decesul de care am aflat din prosport si dupa cel la care am fost prezenta, intr-o biserica din orasul meu natal...

3 comentarii:

Diana Adela Martin spunea...

si mie mi se intampla ca in visele mele sa aflu din presa de decesurile unor indivizi. cu care nu am nimic in viata mea civila de om lucid

Roxana spunea...

subconstientul nostru multe lucruri naste...

Diana Adela Martin spunea...

:) pfiu.. bine ca raman acolo