duminică, 3 februarie 2008

promisiune rupta...

imi doream sa nu mai visez, dar se pare ca nu-mi pot controla reactiile subconstientului...in cele cateva ore pe care le-am prins in Tara Somnului am avut parte de tandretea pe care nu o gasesc la colt de strada...o imbratisare, un sarut intr-un decor intunecat...o pisica imi spunea mai demult ca visele nu au semnificatie decat daca esti sub terapie, asa ca nici plasmuirea trecuta n-ar trebui sa-mi dea aripi...probabil e doar o fuga onirica de problemele nerezolvate...a fost unul dintre visele acelea, care raman in piele si al caror miros il simti o zi intreaga...ca o replica dintr-o carte decupata tocmai pentru a face bine...ca o secventa de neuitat dintr-un film care in intregul lui n-ar impresiona pe nimeni...si poate un semn ca peste cateva zile ar trebui sa plec din bucuresti...
iata ce zice un dictionar de vise on-line (stiu, nu sunt intreaga):
  • imbratisare-Freud considera ca imbratisarea simbolizeaza dorinta de a avea un raport sexual. Ar trebui sa retineti pe cine imbratisati in vis : daca este vorba de un om pe care il iubiti sau de cineva despre care, din vis, reiese ca este demn sa fie iubit, inseamna ca veti avea noroc in dragoste...
  • sarut-simbolizeaza o mare fericire. Adesea, sarutul este simbolul comunicarii spirituale.

7 comentarii:

Anonim spunea...

ce ti-e si cu Freud asta.

Roxana spunea...

ce ti-e si cu visul asta al meu...

Anonim spunea...

ce ti-e si cu baiatu' asta:)

Roxana spunea...

nu e si cu baiatu asta se pare...doar in vise totul e posibil...

Anonim spunea...

ce ti-e si cu fata asta!

Anonim spunea...

e un vis compensatoriu. asta nu inseamna ca e imposibil. dixit pisica psiholog nelicentiat

Roxana spunea...

miau..miau...poate...poate...