marți, 19 februarie 2008

eu si Ideea...


lumina difuza...fotolii de un rosu aprins de atata singuratate...limbile ceasului din perete se indreaptau catre ora 22:00...lumina unui spot il ocoleste pe Idee care are doua foi A3 sub nas...bluza lui parca era neagra, dar in acelasi timp putea sa fie si maro...pantofi sport cu niste dungi albe si blugii cu siguranta erau colorati in negru...inainte ca usile glisante sa se inchida, rasul m-a tras de maneca...era momentul sa ma potolesc...Ideea se uita la mine, eu ma uitam la Idee...mi-am zis ca arat mult prea bine in camasa mea verde-oliv si bluzita galbena i-a atras atentia (era tot ce-mi doream azi, sa pic sub scanteiele caprui din ochii lui Idee)....stim ca Ideea, cand e nervos scoate flacari pe gura, pe nas si pe urechi...acum nu stiu ce sa zic, oare tipetele inseamna ca...? n-avea pretext pentru a ma simti aproape, dar spre seara l-a intalnit...semnele din ultima vreme indica faptul ca Ideea ma vrea....mai alerta... flash-back: nu am sa uit duminica in care luminile s-au stins...eu si Ideea in biroul lui, ce mai orgie...dar trecutul n-ar trebui sa ma mai vaneze...asa ca ma bucur de fiecare secunda de tandrete pe care reusesc sa o fur din viata lui Idee...stie sa ma faca sa ma simt femeie-furnica de fiecare data...saruturile lui cu venin, privirele care sfredelesc in piept, degetele lui care le-au atins pe ale mele, obrajii nostri cautandu-se... in curand n-o sa mai suport si o sa-mi vand sentimentele pe taraba...chiar daca nu-ti convine, lumea o sa afle cat de mult...., asta daca nu s-au prins deja dupa seara trecuta...in urma noastra fotoliile plang, lumina s-a stins si ceaiul s-a racit...

3 comentarii:

Anonim spunea...

c face ideea din unii.

Roxana spunea...

daaa...ii trimite la miercurea ciuc...sau se trimit ei singuri ;)

Anonim spunea...

sau.