duminică, 19 august 2007

lucruri simple...


era sambata dimineata... eu intr-o casa straina ingrijind un mic terorist care innebuneste cand imi vede degetele de la picoare...macar de i-ar fi placut gleznele...dormisem patru ore pentru ca alb-negrul e matinal si eu insomniaca...ziua a inceput pentru noi la 8:30....aveam nevoie urgenta de o cafea...nu putea fi decat un caffe latte cumparat din Gara de Nord...de ce atatea detalii?....tocmai pentru ca mi-as dori sa retraiesc cateva ore din aceea dimineata...cafea si ziarul codimentate cu aer conditionat, afara deja crapau pietrele de cald...am redescoperit placerea de a citi ziarul, oricum nu era unul oarecare, dilema veche (nu-mi dau aere de intelectuala, oricum nu sunt)....mi-as dori sa-mi pot petrece fiecare dimineata asa (pentru propietara micutului, mai incolo ne-am jucat, n-am fost o dadaca neglijenta si neatenta)...

duminica spre pranz imi fluturam bluza visurilor mele pe treptele de la statia de metrou Unirea...deasupra pietrele crapau din nou din cauza caldurii...revenind in subteran...oare unde vreau sa ajung?....la momentul in care metroul se arata in statie...ca de obicei am reusit sa ma plasez in fata unei usi si prin geamul ei am zarit un baiat foarte slab si cu o fata....important e ca am crezut ca era Andrei...daca pana atunci nu transpirasem si nu mi se parea cald...in cele cinci secunde necesare unei priviri mai atente temperaturile in zona mea crescusera, iar indicele de confort termic depasise limitele normale...nu era el, ar fi fost imposibil...asa ca...atentie!!!!....se deschid usile...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Te pierdusem din 360 si ma bucur ca te-am regasit aici.:) Poate ca ti se va parea anormal, dar degetele de la picioare pot fi foarte atractive la o femeie. E foarte important sa nu fie disproportionate, sa nu existe spatii mari intre degete, sa nu aiba unghii prea mici sau prea lungi. Sunt foarte multe aspecte. Cert e ca pentru mine picioarele unei femei care are degete frumoase au si o semificatie erotica. N-as zice ca e un fetis, dar nici departe de adevar cred ca nu-s.
Copilul probabil ca n-a innebunit degeaba.:)

Roxana spunea...

bine ca m-ai gasit...nimic nu e anormal daca noua ni se pare normal (halal logica)...sensibilitatea mea e un pic mai sus, adica la glezne, din aceasta cauza le-am mentionat...si copilul era de fapt un caine :D