vineri, 18 decembrie 2009

frustrari...


vreau sa ma ascund intr-o cutie de chibrituri. sa ma asez in sertarul acela mic, sa trag dreptunghiul cartonat peste mine si sa nu ma mai gaseasca nimeni, dar absolut nimeni. de data asta mi s-au scurs cuvintele pentru ca am trait o zi urata. m-am suparat pe mine. vacuta xi a dat cu piciorul in galeata, asta dupa ce fusese mulsa. un efort de o saptamana s-a spulberat asemenea prafului de zapada de pe geamuri. si totul din cauza unui afurisit de nume pe care il stiu si cand ma trezesc din somn. e greu sa urci un munte in picioarele goale si sa gasesti un pic de limpezime intr-un cap cetos. degeaba nori, degeaba munte, degeaba puzzle, totul degeaba...sunt ofticata recunosc si din cauza asta am facut lucruri urate, care au implicat o bricheta verde. singurul lucru bun e ca am primit manusi verzi, dar asta a fost ieri...

5 comentarii:

Unknown spunea...

numai tu stii ce spui acolo dar: 1) sa te ascunzi nu e o solutie; 2) eu vad cum se naruie in fiecare zi un efort de un an si ceva.. deci se poate si mai rau; 3) verde e bun, dar nu bricheta trebuia sa fie verde.. era vorba de chestia pe care o aprinzi :P

jolie spunea...

albastru e cel mai bun.

Unknown spunea...

blue mystic :)

Unknown spunea...

O stii pe Alexunu? Dar ea pe tine?

Unknown spunea...

http://www.facebook.com/#/alexunu?ref=sgm ... ea e alexunu... frumos om :)