sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Leapsa de pisica (nu mai stiu a cata)

1.Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti paginile ?

Semne de carte. Nu-mi place sa maltratez cartile.

2.Ati primit in ultimul timp o carte drept cadou, si daca da, care a fost aceasta ?

Am primit multe in ultima vreme, dar ultima, ultima este 'in inima infernului' (Rosa Montero) si am primit-o de la Lumi

3.Cititi in baie ?

Nu. Nu-mi place sa citesc in baie.

4.V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte, si daca da, care ar fi fost aceasta ?

Nu m-am gandit, desi imi place sa scriu.

5.Ce credeti despre colectiile de carte de la noi ?

Imi plac colectiile de autor, sunt bune pentru o obsedata ca mine, care cum ii place de un autor ii citeste toate cartile.

6.Care este cartea preferata ?

E greu. Toate cartile lui Saramago.

7.Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea ?

Nu, nu-mi place sa recitesc. Nu cred ca am recitit vreo carte.

8.Ce parere ati avea de o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?

Cred ca n-as putea scoate un cuvant. Dar mi-ar placea sa-l vad si sa-l ascult pe saramago.

9.Va place sa vorbiti despre ceea ce cititi si cu cine ?

O daa, cu Lumi, cu Oana, cu Adina si cu oricine e dispus sa ma asculte.

10.Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi ?

Recomandari, cuvintele scrise pe spate, autorul sint multe...

11.Care credeti ca este o lectura „obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca ?

Nimic nu e obligatoriu, important e sa fie placere.

12.Care este locul preferat pentru lectura ?

In tren.

13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste ?

Nu prea, imi place sa fie liniste.

14.Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic ?

Nu si nici nu ma incanta ideea.

15.Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate ?

Ambele.

16.O carte este pentru mine… Cum ati descrie o carte ?

Un intreg univers.

Cine o doreste, leapsa e disponidila.

Niciun comentariu: