marți, 15 ianuarie 2008

ratare...

as vrea sa ma compar un pic cu ada nechita...nu sariti cu gura...nu la aspectul fizic (doar eu sunt bruneta si ea e fosta blonda, actuala ciocolatie, viitoare...)...e casatorita, eu nu...dar m-am gandit ca starea mea de acum s-ar paraleliza cu caracteristicile emotionale ale ei din meciul cu germania, finala mica a CM...am primit o pasa geniala...doar sapte metri in lateral ma despart de un strop de fericire consolatoare...nu mai povestesc ca siuatia era sub control in primele zvacniri ale problemei...o aschie dintr-o secunda pentru ea, treizeci de minute pentru mine s-au irosit...mai grav e ca ada probabil a uitat, dar eu incep sa cred ca voi suferi pentru ca nu mai prind postul meu favorit de extrema dreapta...mie nu-mi place pe inter, chiar deloc....iar pentru centru nu am calitati, aspectul fizic m-ar recomanda drept pivot, dar prefer sa trec peste acest aspect...si ar mai ramane sa fiu portar, dar am ochelari si minte visatoare...poate de aceea sunt spectatoare la relatii de joc mult prea bine inchegate, la scheme studiate si la amoruri fantastice...a venit momentul sa parasesc sala, sa renunt la alt vis (jocul asta nu-i pentru mine) si sa-i las pe profesionisti sa se ridice pe culmile gloriei casatorite...dar nu sting lumina...
cheie: ada nechita e extrema dreapta de la oltchim
eu, nici nu mai stiu cine sunt...

4 comentarii:

Anonim spunea...

oare ar putea cineva ca simta ceea a simtit ada in acele momente?doar ea poate stii ce a simtit atunci dar probabil nici ea nu stie ce s-a intamplat cu ea,cu cea mai frumoasa fata si cu viitoarea cea mai buna extrema dreapta din lume!

Roxana spunea...

uneori fanatismul da savoare, dar in alte cazuri strica tot amestecul. asa cum eu n-am de unde sa stiu ce a simtit ada(era doar un exercitiu de imaginatie), nici tu, anonimule, nu poti spune despre ada ca va deveni cea mai buna extrema dreapta.

Anonim spunea...

Ai dreptate,scuza-ma pentru comentariul meu.
Nu am de unde sa stiu insa cred ca Ada va devenii cea mai buna extrema drepta din lume.Toate la timpul lor.
Mi-a placut articolul insa am ramas surpris ca ai facut referire la ada ...inca o data scuza-ma,nu am avut intentia sa te supar cumva.

Roxana spunea...

nu m-am suparat.ma mai pricep si la handbal din cand in cand. iar pentru ada ar fi minunat sa ajunga ce-i doresti, intr-o echipa medaliata la JO, CM sau CE.