sâmbătă, 26 ianuarie 2008

my playboy...

printesa era aproape sa sarute printul...entuziasm avea cat pentru un drum dus-intors...planuri si mai multe...dar cateva click-uri si o minte cercetatoare i-au deschis o pagina de web, nu mai conteaza care...si printul s-a transformat din cateva atingeri de mouse intr-un playboy-broscoi...dupa cateva secunde limonda din carafa s-a acrit...colturile gurii s-au tras spre barbie..ochii s-au micsorat (era si din cauza oboselii)...stia ea ca atata poezie strica, doar ea e cu proza...printesa e doar una, ea nu se amesteca in ciurda de admiratoare, ea e o lady...gingasa ca o papadie si furioasa ca un taur...un pic prea naiva si prea visatoare...se pare ca soarele acesta de iarna arde mai rau decat ar crede o novicee...atata energie risipita fara ratiune...macar a scris mai mult in aceasta perioada...musca se baga singura in plasa broscoiului si e atat de ridicol...stia ea ca ochii verzi dauneaza grav sanatatii...de ce nu mi-a spus si mie?

4 comentarii:

Anonim spunea...

eu te-am avertizat, dear...!

lumi spunea...

ai tu ce ai cu ochii verzi... dar si broasca tot verde e:-)

Roxana spunea...

@jolie
dear, timpul iti va da dreptate sau nu...
@lumi
e culoarea mea pimordiala si pe care o voiam in ochii mei, dar daca nu s-a putut o caut la altii...

Anonim spunea...

tot la vorba mea ai ajuns!