sâmbătă, 14 februarie 2009

leapsa de pisica (II)

de la pisica olga trimisa printr-un porumbel virtual

SUNT: nevrotica, verde, alintata
AŞ VREA: sa ajung la Lisabona
PĂSTREZ: multe obiecte inutile
MI-AŞ FI DORIT: sa am ochii verzi
NU ÎMI PLACE: sa sterg praful
MĂ TEM: de moarte, si mai nou de singuratate
AUD: zgomote ciudate noaptea
ÎMI PARE RĂU: ca nu mi-am facut mai des codite
ÎMI PLAC: esarfele in culori aprinse si cartile
NU SUNT: invizibila
DANSEZ: singura prin casa
NICIODATĂ: n-am mers cu bicicleta
RAR: spun "imi pare rau"
PLÂNG: mai tot timpul
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: pe aceasta planeta
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand plang
SUNT CONFUZA: din cand in cand
AM NEVOIE: de gheata
AR TREBUI: sa scriu mai mult
sa mai scrie si altele despre ele: lumi, monica, jolie si cine mai are chef...

3 comentarii:

Anonim spunea...

10x...am sa o onorez:D

Anonim spunea...

codite nu ti-ai facut, da mi-ai facut mie coarne :D

Roxana spunea...

niste coarne frumoase, trebuie sa recunosti. coarne cu stil. :D